Bánj az érdeklődőkkel úgy, mint a vevőiddel, és a vevőiddel úgy, mint a barátaiddal!
Ha az érdeklődő ma még nem akar vásárolni, nem jelentheti azt, hogy ő nem fontos! A ma csak érdeklődő látogató holnap vásárló lesz. De lehet, hogy csak a következő hónapban vagy a következő évben...
Ha úgy bánunk az érdeklődővel, mint a vásárlóval, az biztosítja számunkra azt, hogy ha „készen áll a vásárlásra”, azaz szeretne vásárolni, egyből hozzánk fog jönni.
Ha a vásárlóval úgy bánunk, mint a barátunkkal, azaz ellátjuk tanácsokkal, üdvözőlapot küldünk jeles alkalmakkor, felhívjuk figyelmét az őt esetleg érdeklő eseményekre, termékekre, az jelentősen megnövelheti vásárlónk lojalitását, hűségét.
Figyelmébe ajánljuk az Atomic Email Studio komplex e-mail marketing szoftvert, az Atomic Email Hunter e-mail vadászt és az Atomic Mail Sender tömeges levélküldőt. Részletek itt...