Hírek

Keresés

 

A hatékony PPC (Pay-Per-Click, fizetés kattintás alapján) hirdetés

A hatékony PPC (Pay-Per-Click, fizetés kattintás alapján) hirdetés

2012-05-14
Először is a kulcsszavak listáját kell összeállítani, amelyeket a keresőbe írva az olvasó előtt megjelenik a hirdetés. Olyan kulcsszavakat válasszunk, amelyek tényleg kapcsolódnak a termékeinkhez, szolgáltatásainkhoz, így nagymértékben tudjuk szűrni, hogy ki tudjon rákattintani a hirdetésünkre, ezáltal pedig költséghatékony reklámkampányt indíthatunk.
Először is a kulcsszavak listáját kell összeállítani, amelyeket a keresőbe írva az olvasó előtt megjelenik a hirdetés. Olyan kulcsszavakat válasszunk, amelyek tényleg kapcsolódnak a termékeinkhez, szolgáltatásainkhoz, így nagymértékben tudjuk szűrni, hogy ki tudjon rákattintani a hirdetésünkre, ezáltal pedig költséghatékony reklámkampányt indíthatunk.

Ehhez szükséges tudnunk, hogy kiket akarunk megcélozni a hirdetéssel. Nagyon lényeges, hogy az üzenet pont nekik szóljon. Valamit valakinek írni azt fogja eredményezni, hogy nem érekel senkit sem.

Kulcsszavak legyenek a hirdetés szövegében és fejrészében. Ezt nem csak azért kell megtennünk, hogy kiemeljük a hirdetésünket, hanem azért is, mert ez megerősíti a potenciális vásárlót, hogy ez az, amit keres.

Csak kulcsszavakat viszont ne írjunk a hirdetésbe, mert ez csúnán néz ki, és semmi értelme sem lesz. A hirdetésnek TARTALMAZNIA kell kulcsszavakat, amelyek horogként szolgálnak, hogy "ráharapjanak" a potenciális vevők. Ez nem egyszerű, hiszen 25 karakteren belül kell maradnunk! Célszerű hosszabban elgondolkodni a szövegen.

Minden egyes hirdetés csak egy dolgot, előnyt hangsúlyozzon. Ne feledje, csak 25 karakter áll rendelkezésére, nincs hely többféle terméket egyszerre hirdetni.

A legjobb hirdetés cselekvésre buzdít. Ez lehet egy telefonszám vagy egy link. Mindkettő értéknövelő, ráadásul a hatékonyság mérésében is segít.

Ne feledje el leellenőrizni a helyesírást és a mondat értelmét. Ne tűnjön amatőrnek!

Végül ne feledje el leellenőrizni, hogy tényleg úgy működik-e a hirdetése, ahogyan elképzelte. Próbáljon ki többféle kiemelt részt, tesztelje, melyik a leghatásosabb. Ez folyamatos munkát igényel, de ez a tökéletes megoldás!