Hírek

Keresés

 

Egy sikeres Facebook kampány lépései...

Egy sikeres Facebook kampány lépései...

2011-12-25

(David Wallace, a SearchRank társalapítója és elnöke cikke alapján)

I.  Először is el kell készíteni egy Facebook oldalt.

II. Miután a vállalkozásának az oldala elkészült, a legeredményesebb, ha egy Facebook alkalmazást készít/készíttet az oldalához.

III. Állítsa be az alkalmazást úgy, mint az oldalához tartozó fogadó lap (landing page)...

I. Először is el kell készíteni egy Facebook oldalt.

II. Miután a vállalkozásának az oldala elkészült, a legeredményesebb, ha egy Facebook alkalmazást készít/készíttet az oldalához.

III. Állítsa be az alkalmazást úgy, mint az oldalához tartozó fogadó lap (landing page)

IV. A Facebook alkalmazásnak egyértelmű felhívással kell rendelkeznie, mint például egy speciális ajánlat, árkedvezmény vagy akár totó tippek. A lényeg, hogy olyat ajánljunk, amiből a felhasználónak valamilyen előnye származik.

V. Ahogyan az e-mail címeket gyűjti azoktól, akik használják az alkalmazást, elmentheti egy e-mail marketinges szoftverbe, mint például az Atomic Email Studio vagy az Atomic Mail Sender, amelyek segítségével a jövőben felveheti a kapcsolatot ezekkel. A Facebook alkalmazások, amelyek e-mail címeket gyűjtenek, nagyon magas a CTR arányuk, elérhetik a70-80%-ot.

VI. A Facebook alkalmazás mindenképpen ajánlja, hogy legalább három ismerőssel ossza meg az üzenőfalán

VII. Minden egyes kattintási feladattal vagy egyéb felhasználói beavatkozással látogatót veszthetünk, így a kattintások számának, ami az alkalmazás navigálásához és a megosztáshoz szükséges, minimálisnak kell lennie.

VIII. Gondosan tekintse át az elemzéseket a Facebook Ads Manager-ben és a Facebook Insights for Apps-ban. Mindkettő ingyenes

IX. Hozzon létre több Facebook hirdetést, és végezzen A/B tesztet, hogy kiválassza a leghatásosabb hirdetést. El kell érnie legalább 2%-4% CTR-t. Ezenkívül legalább 25%-uknak kell tetszenie a Facebook oldala.

X. Ha több száz vagy ezer Tetszik-et és e-mail címet tudott összegyűjteni, itt nem szabad megállnia. „Fegyverszünet és újratöltés” a legjobb stratégia.

XI. Azoknak, akiknek tetszik egy márka, 51%-uk vásárolnának is belőle!

XII. Azoknak, akik kedvelik az oldalt, ne felejtsen el rendszeresen e-mailt vagy hozzászólást küldeni kedvezményekről, vásárlásra ösztönző promóciókról

XIII. Azok az emberek, akiknek „Tetszik” a cége, „felhevültek”, és sokkal magasabb arányban válnak vásárlóvá, mint azok, akik „fagyos” telefonhívást, e-mailt vagy egyéb közvetlen értékesítési ösztönzőket kapnak.

XIV. Ha a kampánya sikeres, használja PR anyagnak, ossza meg az eredményeket és a statisztikákat a vállalati blogban vagy Twitteren.