Hírek

Keresés

 

Tegye élővé a leendő vevőit!

Tegye élővé a leendő vevőit!

2010-11-20
Ámbár a legtöbb kisvállalkozás tulajdonosa és marketing szakembere különbözőképpen közelíti meg a marketingkérdéseket, van egy nagyon jó trükk, amely segíthet az értékesítés növelésében:  Személyesítse meg a potenciális vevőit...!

Amikor elhatározta, milyen termékkel, szolgáltatással jelenik meg a piacon, meg kellett határoznia, ki fogja megvásárolni azt. Sok vállalkozó úgy választ terméket/szolgáltatást, hogy nem veszi figyelembe a leendő vevőit. E nélkül a kritikus információ nélkül a marketing üzenet túl általános, túl passzív, és valljuk be, teljesen hatástalan lesz! Sikeres piacismeret nélkül az értékesítés csak egy kis szelete lesz a lehetségesnek. Ezért egy hatásos marketing üzenet megírásához:

  1. Tudnia kell a leendő ügyfeleit. Az életkorukat, iskolázottságukat, nemüket stb. Minél többet tud róluk, annál célzottabb lesz az üzenet.
  2. Tegye élővé a leendő vásárót! Gondoljon egy olyan személyre, aki megtestesíti a leendő vásárlóját. Legyen olyan személy, akit jól ismer! Amint élő, ismert személynek kell értékesítenie a termékét, szolgáltatását, a marketing üzenet megfogalmazása sokkal egyszerűbbé válik. Sőt! Egy adott üzenetet fog írni egy adott személynek! Így a leendő vásárló úgy fogja érezni, hogy az üzenetet pont számára írta!